skip to content

Брендинг та неймінг мобільного додатку ToSim

Команда PaRtyzanу допомогла мережі Сім23 у створенні брендингу та неймінгу мобільного додатку ToSim.

В основу проекту лягла концепція: «ToGo/ToGether/ToSim». Ми поєднали категорію «їжі на виніс» або «їжі to go», яка є частиною асортиментної матриці бренду з ідеєю «руху до магазину» і «тусіння».

ToSim – це крок до найближчого магазина «сімки» – народної назви даної мережі.

ToSim – це місце класної тусовки, адже рітейл-концепт бренду поєднує класичний магазин та зону прийому їжі.

ToSim – це мобільний додаткок, програма лояльності, персональна картка, бонусні смаколики + big data для рітейлера для правильних управлінських рішень.

Програми лояльності – одна з «больових точок» усіх рітейлерів. Хтось копіює досвід Tesco і намагається натягнути його на українського споживача, а хтось «з нуля» розробляє ефективні маркетингові інструменти. Переконані, що наші роботи по даній концепції та візуальній частині додатку допоможуть мережі «Сім23» реалізовувати амбітну стратегію розвитку!

Трішки про сам додаток:

Головною фішкою ToSim є винагороди.

•За кожну покупку у маркетах Сім23 клієнт отримує points, які можна обміняти товари із меню винагород.

•Меню складається з 4 окремих порогів, кожен з яких має свій перелік винагород – переважно це продукція «food to go», а також товари інших категорій. Крім того, користувачі програми мають можливість отримати додаткові points за купівлю окремих товарів.

•Також у клієнта є можливість отримати ще одну винагороду, що має назву Free Card – кожен 10тий продукт визначених категорій «food to go» у подарунок.

Серед інших переваг додатку ToSim можна виділити наступні:

1. У додатку зібрані усі пропозиції мережі з акційної листівки, а також діючі сети.

2. Усі покупки, які клієнт здійснив з моменту користування ToSim зберігаються в додатку в історії покупок. Тут відразу можна і переглянути кількість отриманих points.

3. В додатку доступна карта магазинів. Достатньо обрати своє місце розташування і карта відобразить найближчий Сім23.

Впровадження програми лояльності – це ще один крок стати ближчими, зручнішими та цікавішими для гостей мережі, вибудувати з ними тісні та лояльні взаємовідносини. Мобільний додаток ToSim підкреслює інноваційність та сучасність Сім23, а також створює унікальні переваги для клієнтів. Просте підключення до програми лояльності, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, численні пропозиції для учасників програми є тими факторами, що дарують впевненість в успіху програми лояльності та прихильному сприйнятті ToSim клієнтами.

Додаток ToSim доступний користувачам як у Google Play, так і в AppStore.