skip to content

Мізки

Брендинг

Брендинг – це система заздалегідь спланованих і пов’язаних між собою заходів, які спрямовані на створення та просування бренду. Основною задачею брендингу є створення унікального та сильного образу та “легенди” бренду.

Брендинг включає наступні розробки:

  • позиціонування + створення унікальної торговельної пропозиції;
  • створення унікальних графічних і вербальних символів – назви, слогану, логотипу, корпоративного стилю, тощо;
  • моніторинг та аналіз конкурентів;
  • підбір носіїв, які будуть транслювати головну ідею бренду та каналів комунікації;
  • логобук та брендбук;
  • дизайн упаковка та етикетка;
  • розробка візиток, білбордів, сітілайтів, постерів, афіш, наклейок, інших елементів зовнішньої та внутрішньої реклами, різноманітних POS-матеріалів
  • брендування корпоративного сайту та сторінок бренду в соціальних мережах
  • дизайн брендованого спецодягу, уніформи, сувенірної продукції
  • розробка інших “точок контакту” бренду зі споживачем

Завдяки брендингу створюється емоційний зв’язок зі споживачем, товари та послуги отримують додаткову цінність, збільшується знання марки та підвищується загальна ефективність бізнесу.

Маркетингова підтримка та стратегічний маркетинг
Планування маркетингових стратегій – це процес, який передбачає аналіз маркетингового середовища і можливостей компанії, прийняття рішень щодо маркетингової активності та їх реалізацію.
Процес стратегічного маркетингового планування включає наступні етапи:

  • Формування візії,місії та цілей компанії
  • Маркетингові дослідження
  • Аудит мікро та макросередовища
  • SWOT та інші види аналізу
  • Визначення маркетингових цілей
  • Формування маркетингової стратегії
  • Розробка програми маркетингу
  • Організація і реалізація маркетингових активностей
  • Розробка комунікаційного міксу та медіа-каналів;
  • Контроль, коригування та супровід

Рітейл-концепт

Рітейл-концепт – це розробка рішення для торгової точки, закладу HoReCa, інших об’єктів. Він включає комплекс робіт по створенню просторових та графічних компонентів бренду. Сучасні торгівельні точки – це не просто місця для придбання товару. Вони повинні створювати враження про бренд, відображати його сутність. Сильний бренд і унікальна дизайн-концепція – ключові складові успішної роботи будь-якого закладу. Головна особливість рітейл-брендингу полягає в необхідності створення середовища бренду разом з традиційними комунікаціями.

Рітейл-концепт включає наступні розробки:

  • інтеграція елементів брендингу в об’єкт
  • дизайн екстер’єру та інтер’єру
  • оформлення торгового залу
  • розстановку вітрин та стелажів
  • розробку навігації та вивісок
  • дизайн цінників, упаковки, інших POS-матеріалів
  • підбір або розробка торгового обладнання та інших меблів
  • створення розгортки стін та креслень для проведення будівельних робіт
  • рекомендації по матеріалах
  • авторський нагляд за проектом

Проекти по рітейл-брендингу є синтезом дизайнерської думки, копірайтингу, інженерних, архітектурних і технологічних розробок.

Web та SMM

Web-розробка та SMM – це створення та промоція веб-ресурсів та корпоративних сторінок в соціальних мережах для просування різноманітних товарів та послуг. Інтернет-сайти, магазини, лендінги/посадкові сторінки, інтернет-каталоги та портали, сторінки в Facebook, Instagramm – це частина переліку послуг по web та SMM.
Процес роботи включає:

  • Аналіз брифу і написання технічного завдання
  • Розробка маркетингової стратегії і структури майбутнього ресурсу
  • Розробка дизайну
  • Програмування
  • Наповнення сайту інформацією
  • Розміщення ресурсу в Інтернеті
  • Тестування
  • Просування ресурсу та при необхідності коригування