skip to content

GreenKa

Що потрібно для розробки принципово нового закладу торгівлі, що поєднує в собі класичний магазин “біля дому” та “кафе”?

Для таких задач необхідна розробка бренду для рітейлу «під ключ». І команда рекламної агенції PaRtyzan допомагає в цьому. Розробка назви або “неймінг”, логотип, фірмові кольори та шрифти, інтер’єр та екстер’єр магазину, поліграфічні та POS-матеріали, цінники, меню, навігація, і багато іншого… Адже рітейл-брендинг включає комплекс робіт по створенню графічних і вербальних компонентів бренду. Сучасні магазини – це не просто торгові площадки, це «точки контакту» споживача з брендом. Сильний бренд і унікальна дизайн-концепція – ключові складові успішної роботи будь-якої мережі. Головна особливість ритейл-брендингу полягає в необхідності створення середовища бренду разом з традиційними комунікаціями.

Рітейл-брендинг – це і логотип, і вивіска, і дизайн інтер’єру, і архітектурні рішення, і оформлення торгового залу, вітрин, цінників, навігації, інших маркетингових матеріалів. Проекти по рітейл-брендингу є синтезом дизайнерської думки, інженерних, архітектурних і технологічних розробок.

Студією «Партизан» був реалізований проект по розробці рітейл бренду «під ключ». Перший об’єкт після ребрендінгу відкрився в м. Нововолинськ за адресою вул. Шахтарська 1. Мережа отримала новий неймінг #GREENKa зі стріплайном market & coffe. Торгівельні точки мережі поєднали елементи роздрібної торгівля та закладу HoReCa. Такий підхід є популярним як не тільки в Європі, але й в інших регіонах. Схожим шляхом сьогодні рухається як польський рітейлер Zabka чи Freshmarket так і всесвітньо відомий Seven-Eleven. Завдяки магазину GREENKa ми побачили рітейл тренд food-to-go – іжа та напої в рітейл точці «на винос».

Командою компанії #PaRtyzan було створено концептуально новий бренд для формату закладу, який поєднав в собі формат та Fast Food Zone. В список задач увійшли роботи по неймінгу, розробка логотипу та фірмового стилю, концептуальні дизайнерські рішення в інтер’єрі та екстер’єрі, які включали пакет візуалізацій, перепланувань, підбір матеріалів та дизайнерський нагляд.

Власне виробництво з виготовлення зовнішньої реклами а також потужності по поліграфічній продукціі дали можливість вчасно і з оптимальними витратами завершити проект та отримати рітейл-бренд «з одних рук» «під ключ».