Сьогодні розповімо про наш новий проект по створенню бренду для компанії Ветпрайм – дистриб’ютора кормів для тварин з головним офісом в м. Вінниця.
Це ринок, який на даний момент знаходиться в фазі росту. Тому важливою задачею є виділитися серед конкурентів та знайти свій образ у свідомості споживача
Розробка брендингу ґрунтувалася на цільовій аудиторії – яка прискіпливо обирає корм для тварин і серйозно ставиться до його якості.
Тому в результаті проекту створено:
логотип
корпоративні шрифти та кольори
розроблено концепти упаковки
POS-матеріали
сувенірну продукцію та інші маркетингові матеріали.
Корпоративні кольори брендування корелюють з цінностями бренду – турботою до «братів менших», відповідальним ставленням до навколишнього середовища, екологічністю.
Шрифти та іконографіка – стильні, лаконічні, сучасні.
Якщо на вибір тварин навряд чи вплине навіть найгеніальніша маркетингова кампанія, то даний бренд точно допоможе виділитися на полиці чи в каталозі, сформувати лояльність покупців та надовго залишитися в голові та серці клієнта.
А як вам ця айдентика?



