Наші друзі, молода цілеспрямована команда, що спеціалізується на монтажі сучасних натяжних стель, які іноді називають «французькими», звернулася з задачею по розробці бренду.
⠀
«Не в наших правилах чекати стрімких змін в державі та її допомоги, натомість якісною, старанною працею намагаємося робити життя – своє, своїх сімей та клієнтів кращим. Ми любимо свою справу, отримуємо від неї задоволення і працюємо совісно та наполегливо, усвідомлюючи, що задоволені щасливі замовники, їхні позитивні відгуки сприяють розвитку та процвітанню компанії» – такими словами вони описували себе!
⠀
Розробляючи бренд ми намагалися зберегти асоціації з Францією та виділити переваги компанії: ефективні функціональні стелі та супутні монтажні роботи по електриці та освітленню.
⠀
Фірмовими елементами ми вирішили зробити власне стелю та додатковий елемент – «лампу», яка є не лише «джерелом світла», але й асоціюється з «новими ідеями» та «креативними рішеннями».
⠀
У неймінгу для «французького шарму» на допомогу прийшла приставка «Ля» – означений артикль жіночого роду.
⠀
Рекомендуємо бренд «Ля стеля» для усіх, кого найближчим часом очікує челендж під назвою «ремонт».
⠀
Та хочемо запитати, чи вдалося нам створити/реалізувати задачу замовника та якісно візуалізувати ідею? @ PaRtyzan



