skip to content

Розробка кейсу Hygge Cosmetology

Сьогодні розповімо про бренд Hygge Cosmetology – центр ефективної косметології Катерини Тищук. Нашими спеціалістами був розроблений неймінг, лого та планування робочого приміщення. Перед нами стояла задача показати цінності бренду та «відбудуватися» від інших гравців ринку. «Дизайн приміщення навіює відчуття комфорту та затишку. Гості центру косметології відпочивають від міської метушні та забувають про буденні проблеми.» Саме це побажання замовника і наштовхнуло нас на ідею неймінгу. Хю́ґе, (hygge) — це данське слово, яке означає настрій затишку та комфортного спілкування, почуття добробуту і задоволення. Цей неймінг ідеально поєднався із загальною концепцією закладу та відобразився у лаконічному лого. При створенні цього бренду ми дотримувалися чотирьох правил ідеального скандинавського стилю: простота, практичність, строгість ліній та стримана елегантність. Заходьте до hygge_cosmetology за якісними косметологічними послугами та відчуйте «х’юге» безпосередньо
кейс для Hygge Cosmetology від креативної агенції Партизан м. Луцьк (PaRtyzan)
кейс для Hygge Cosmetology від креативної агенції Партизан м. Луцьк (PaRtyzan)
кейс для Hygge Cosmetology від креативної агенції Партизан м. Луцьк (PaRtyzan)
кейс для Hygge Cosmetology від креативної агенції Партизан м. Луцьк (PaRtyzan)