skip to content

Українська Підшипникова Компанія

«Луцькпідшипниксервіс» – один з провідних постачальників компонентів для промисловості та сільського господарства в країнах СНД. Компанія займається дистрибуцією таких брендів як SKF, Koyo, Timken, NSK, Kinex. Перед компанією стояла амбітна задача по розширенню географії збуту та зміні позиціонування. Бренд мав сприйматися не як регіональна компанія, а як сучасний постачальних з власним унікальним обличчям.

В зв’язку з цим командою агенції PaRtyzan був розроблений та втілений в бренд-буці новий візуальний стиль компанії, що диференціював бренд від конкурентів. Разом з новим ім’ям – Українська Підшипникова Компанія – з нашою допомогою з’явився новий логотип, фірмові шрифти та кольори, сувенірна продукція, реклама на транспорті, носії зовнішньої реклами, буклет та каталог. 

Проект тривав близько 6 місяців. Через візуальний стиль потрібно було передати зв’язок компанії з брендами постачальників. В процесі роботи серед кількох дизайн-стратегій був обраний варіант зі стилізованим підшипником як центральним  елементом фірмового блоку. Після цього айдентика була підтримана відповідними кольорами та шрифтами і адаптована до інших фірмових носіїв.

В результаті Українська Підшипникова Компанія отримала новий візуальний стиль, що в майбутньому допомагатиме “правильно” комунікувати з своєю цільовою аудиторією.